Bezorging van uw Televizier

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u uw Televizier op tijd in huis heeft. Uw gids wordt uiterlijk donderdag vóór 15:00 uur bezorgd.

Bij vertraging kunt u de actuele status hiernaast in de gaten houden.

Actuele status: 

Op dit moment zijn er geen bijzonderheden. Uw gids wordt op tijd bezorgd.

Is uw gids niet op tijd bezorgd?

Als er bij de actuele status geen bijzonderheden vermeld staan, kunt u van donderdag 15:00 uur tot en met maandag 17.00 uur kosteloos een nieuwe gids aanvragen.

We verzenden deze zo snel mogelijk, maar houd er rekening mee dat er op zondag en maandag geen post wordt bezorgd.

Vraag eenvoudig een nieuwe gids aan via de knop hieronder:

Veelgestelde vragen

Bezorging

Veelgestelde vragen

+

Waarom ontvang ik twee gidsen tegelijk?

Rond drukke periodes, zoals de feestdagen, hebben postbezorgers het extra druk. Om te voorkomen dat uw Televizier te laat aankomt, ontvangt u tijdelijk twee gidsen tegelijk. Zo weet u zeker dat u uw gidsen op tijd in huis heeft en kunt u rustig vooruit plannen.
De komende keer krijgt u editie 51 en 52 tegelijk, daarna editie 1 en 2.

Krijg ik de week daarna dan geen nieuwe Televizier?

Na deze dubbele verzending ontvangt u de volgende week geen aparte gids, omdat u al twee gidsen tegelijk heeft gekregen.

Verandert er iets aan mijn abonnement of prijs? 

Uw abonnement en prijs blijven gewoon hetzelfde. U krijgt nog steeds hetzelfde aantal edities per jaar. Alleen de verzendwijze is tijdelijk aangepast om te zorgen dat u alles op tijd ontvangt.

+

Wanneer wordt Televizier bezorgd?

Televizier wordt uiterlijk donderdag vóór 15.00 uur bezorgd.

+

Ik heb Televizier niet ontvangen, wat nu?

Is de gids onverhoopt niet bezorgd of beschadigd? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. U kunt uw nazending vanaf donderdag 15.00 uur bij ons aanvragen. Ontvangen wij uw aanvraag vóór maandag 17.00 uur, dan sturen wij u een nieuw exemplaar toe.

Back to top